Ikariam.hu Fórum

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Agyzsibbasztó

476

Marqadam

Háború Bear Wariors (Bears) vs Heavy Metal (-HM-) ÉS a Bear Wariors (Bears) vs kermi(bolt) szövetségek között

27

Opi

Változások

152

Detty

Pinned Kulturális csereüzletek gyűjtőhelye! - Lambda

171

nagyvihar

Tau Játék Operátor

0

Recent Activities

• Sony -

Now follows Jeannie.

Follow
  • Sony -

Now follows Opi.

Follow
  • Marqadam -

Replied to the thread Agyzsibbasztó.

Akkor jobbulást! Én viszont kumiszt kérek! Az én elveim sokat változtak a játék alatt régebben többet fosztogattam másokat ma már békésebb vagyok jóval, meg némileg barátságosabb is :) Azért még néha előtörnek a régi szép emlékek, és olyankor…
  • Opi -

Etán kezdtem - annak sem a kezdésekor Olyan elvek mentén játszom viszont amik e kezdéskor voltak - ezért még mindig kezdő vagyok :miffy: Most csak egy ásványvizet iszom ... fáj a fejem
  • Marqadam -

Én mondjuk pont játszom inkább nem csatázom túl keényen ide-oda benézek, ha van kedvem kalauzkodom, de semmi durvulás :) Kakaót is iszok mindjárt :D Vegyetek példát rólam Amúgy ne mondd már, hogy kezdő vagy Alfán kezdtél úgy tudom :) én csak Epsylonon…
  • Csata a(z) Kond városért (08.12.2018 21:41:41) Opimaci[Bears] innen: Syrius vs Boxer[-HM-] innen: Kond --------------------------------------------------------------------------------------------- Kardforgató...........................600(-0) -
  • ifDs88C.jpg Csata a(z) Foxi Maxi városért (09.12.2018 10:48:58) Jar Jar Binks[Bears] innen: Alveolus vs Balti[-HM-] innen: Foxi Maxi --------------------------------------------------------------------------------------------- Kén…
  • Opi -